Brands are more important than countries
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Manuel Castells
Mar Jiménez
Article Details
How to Cite
Castells, Manuel; and Jiménez, Mar. “Brands are more important than countries”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, vol.VOL 6, no. 5, p. 24, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/219581.
Most read articles by the same author(s)
- Manuel Castells, Mar Jiménez, Les marques són més importants que els països , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Mar Jiménez, Recensió de: JUAN R. CUADRADO-ROURA; LUIS RUBALCABA-BERMEJO; JOHN R. BRYSON (ed.). Trading Services in the Global Economy , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 4 - Juny. La internacionalització dels serveis
- Vijay Govindarajan, Mar Jiménez, "Europa s'ha de concentrar en la tecnologia i ha de triar els quatre o cinc sectors en què vol ser potent" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - Desembre. Oportunitats de futur per a l'economia catalana
- Riel Miller, Mar Jiménez, "In Catalonia, the key to change are imaginative and creative people" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.
- Mar Jiménez, "Europe needs much more innovation and a change of mindset" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.
- Vijay Govindarajan, Mar Jiménez, "Europe needs to concentrate on technology and choose the four or five areas where it wants to be strong" , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2009: Núm.: 3 - December. English. Future opportunities for the Catalan economy.
- Mar Jiménez, Review: JUAN R. CUADRADO-ROURA; LUIS RUBALCABA-BERMEJO; JOHN R. BRYSON (ed.). Trading Services in the Global Economy , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 4 - Juny English. Internationalisation of services.