The Catalonia brand. The added value of identity
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Arnau Albert
Article Details
Com citar
Albert, Arnau. “The Catalonia brand. The added value of identity”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, vol.VOL 6, no. 5, p. 204, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/219575.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Arnau Albert, La marca Catalunya. El valor afegit de la identitat , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Alfred , 1961- Bosch, Josep Ramoneda, Arnau Albert, Entre el seny i l a rauxa , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Alfred , 1961- Bosch, Josep Ramoneda, Arnau Albert, Between common sense , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand