The Catalonia brand. The added value of identity
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Arnau Albert
Article Details
How to Cite
Albert, Arnau. “The Catalonia brand. The added value of identity”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, vol.VOL 6, no. 5, p. 204, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/219575.
Most read articles by the same author(s)
- Arnau Albert, La marca Catalunya. El valor afegit de la identitat , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Alfred , 1961- Bosch, Josep Ramoneda, Arnau Albert, Entre el seny i l a rauxa , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Alfred , 1961- Bosch, Josep Ramoneda, Arnau Albert, Between common sense , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand