ISSN paper: 2013-150X
ISSN electrònic: 2013-7001
Paradigmes es proposa generar la reflexió i l'anàlisi en els àmbits de l'empresa i de la universitat sota els principis de la innovació, la creativitat i el talent. Combinant el rigor científic i l'alta divulgació, pretén proveir els agents econòmics i socials d'anàlisis sobre temes transversals, amb especial atenció a les bones pràctiques empresarials.
El públic objectiu de Paradigmes són tots aquells que prenen decisions i que generen opinió en els àmbits de l'economia productiva i el coneixement a Catalunya.
El públic objectiu de Paradigmes són tots aquells que prenen decisions i que generen opinió en els àmbits de l'economia productiva i el coneixement a Catalunya.
Darrer número
2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
Reflexionar i aportar una base argumental a un concepte relativament nou i encara poc definit teòricament, el de l'economia de la identitat.
Paraules clau: Identitat, Marca de país, Intangibles, Diferenciació, Catalunya
Paraules clau: Identitat, Marca de país, Intangibles, Diferenciació, Catalunya