ISSN paper: 2013-150X
ISSN electrònic: 2013-7001
Paradigmes es proposa generar la reflexió i l'anàlisi en els àmbits de l'empresa i de la universitat sota els principis de la innovació, la creativitat i el talent. Combinant el rigor científic i l'alta divulgació, pretén proveir els agents econòmics i socials d'anàlisis sobre temes transversals, amb especial atenció a les bones pràctiques empresarials.

El públic objectiu de Paradigmes són tots aquells que prenen decisions i que generen opinió en els àmbits de l'economia productiva i el coneixement a Catalunya.

2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país

Reflexionar i aportar una base argumental a un concepte relativament nou i encara poc definit teòricament, el de l'economia de la identitat.

Paraules clau: Identitat, Marca de país, Intangibles, Diferenciació, Catalunya

Vendre amb passaport

Ramon Aymerich

84-93

Entre el seny i l a rauxa

Alfred , 1961- Bosch, Josep Ramoneda, Arnau Albert

94-101

BCN/CAT, sense oblidar Espanya. Diàleg amb Enric Marin i Ferran Mascarell

Enric Marin, Ferran Mascarell, Xavier Salvador

102-114

Llengua i economia: del handicap a l'oportunitat de negoci

Isidor , 1949- Marí, Antoni Mir, Marta Rovira

138-147

Defugir el provincianisme

Joan Manuel Tresserras

148-155

La identitat del fer

Òscar Guayabero, Jesús Àngel Prieto

172-181

La identitat del territori en l'economia del coneixement

Montserrat Pareja-Eastaway, Josep Miquel Piqué

182-193

La barreja perfecta d'espanyols, italians i alemanys.

LLucià Casellas, Ramon Ollé, , Jordi Serret, , Ferran Soriano, , Toni Rodríguez,

214-225

El disseny de producte identitari i diferencial

Fernando Julián, Xavier Espinach Orús, Manel Alcalà

Versió digital

Economia de la identitat

Francesc Xavier Roca, Glòria Serrano

Versió digital

Catalunya ha de millorar la transferència de coneixements a la petita i mitjana empresa.

Joaquim Oliveira Martins, Karen Maguire, Eulàlia Furriol

Versió digital

Veure tots els números