La marca de país. Un mecanisme de diferenciació i font d'intangibles
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Juan Carlos Belloso
Article Details
Com citar
Belloso, Juan Carlos. “La marca de país. Un mecanisme de diferenciació i font d’intangibles”. Paradigmes: economia productiva i coneixement, vol.VOL 6, no. 5, pp. 42-51, https://raco.cat/index.php/Paradigmes/article/view/218443.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Juan Carlos Belloso, Avaluació dels rànquings existents i valoració de la marca de país , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre. Economia de la identitat: diferenciació i marca de país
- Juan Carlos Belloso, Country brand. A differentiation mechanism and source of intangibles , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand
- Juan Carlos Belloso, Evaluation of existing rankings and assessment of the country brand , Paradigmes: economia productiva i coneixement: 2010: Núm.: 5 - Octubre English. Economy of identity: differentiation and country brand