Les funcions executives en el marc de la neuroeducació: Una revisió dels factors que han demostrat més impacte en les propostes dintervenció en els contextos escolars [art. versió Neuromads]
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Henry Giovanni Parrado Torres
Autor
Article Details
Com citar
Parrado Torres, Henry Giovanni. “Les funcions executives en el marc de la neuroeducació: Una revisió dels factors que han demostrat més impacte en les propostes dintervenció en els contextos escolars: [art. versió Neuromads]”. Journal of Neuroeducation, vol.VOL 5, no. 1, pp. 178-81, https://raco.cat/index.php/JONED/article/view/431080.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.
(c) Henry Giovanni Parrado Torres, 2024
Drets d'autor
Els autors que publiquen en aquesta revista accepten els següents termes:
a. Els autors conserven els drets d’autor i d’organisme a la revista el dret de la primera publicació
b. Els textos que es publicaran sota una Llicència d'Atribució No Comercial Creative Commons permeten altres activitats del treball, sempre que inclogui un reconeixement de l’autorització del treball, la seva actualització inicial en aquesta revista i els termes de la llicència, i no se'n faci un ús comercial.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Henry Giovanni Parrado Torres, Las funciones ejecutivas en el marco de la neuroeducación: una revisión de los factores que han demostrado mayor impacto en las propuestas de intervención en los contextos escolares. , Journal of Neuroeducation: Vol. 5 Núm. 1 (2024): Monogràfic. Avenços i desafiaments en la comprensió lectora: evidència científica i neuroeducació per millorar l'alfabetització i la lectura - Vol. 5, Núm. 1 (2024)