Centrals integrades de transport de mercaderies a Catalunya i la seva situació respecte a Europa: la Zal del Port Autònom i les CIM del Vallès i del Baix Llobregat són cabdals per la seva situació estratègica

Main Article Content

Alfons Rodríguez i Bayraguet
Encara que la implantació de les Centrals Integrades de Mercaderies (CIM) a Catalunya ha estat retardada respecte al seu entorn europeu, una sèrie de projectes com la Zona d'Activitats Logístiques (ZAL) del Port Autònom de Barcelona i les CIM del Vallès Oriental i el Baix Llobregat ( a més d'unes altres instal·lacions considerades com a complementàries, que també es descriuen en aquest article), han de permetre d'assolir en un curt termini una millora notable en l'organització del transport. Aquests centres logístics estan situats en importants nusos de tràfic dels quals s'assenyala l'estimable valor estratègic que tenen.

Article Details

Com citar
Rodríguez i Bayraguet, Alfons. “Centrals integrades de transport de mercaderies a Catalunya i la seva situació respecte a Europa: la Zal del Port Autònom i les CIM del Vallès i del Baix Llobregat són cabdals per la seva situació estratègica”. Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, no. 26, pp. 4-9, https://raco.cat/index.php/Espais/article/view/91324.