Anàlisi de la interacció en la tutoria entre alumnes d’edats diferents en els racons de ciències

Main Article Content

R. Civil Sirera
M. Eespinet Blanch
M. Izquierdo Aymerich
L’objectiu general d’aquest treball és analitzar la interacció entre l’alumne de 4t d’ESO i els nens de cicle inicial de primària en el racó de ciències, on s’aplica la tutoria entre alumnes d’edats diferents. Es volen aportar raons justificades que permetin introduir, fomentar i millorar aquest tipus de tutoria com a activitat d’ensenyament-aprenentatge en el context escolar del treball de les ciències. Es pretén confirmar que es tracta d’una activitat enriquidora per a tots els participants i que pot ser utilitzada com a instrument d’atenció a la diversitat a l’aula de ciències. S'analitzen els modes comunicatius i el tipus de discurs del tutor per tal d'identificar els estils comunicatius. S'aprofundeix també en el coneixement de la tutoria entre alumnes d'edats diferents a l'aula com a estratègia instruccional.

Article Details

Cómo citar
Civil Sirera, R. et al. «Anàlisi de la interacció en la tutoria entre alumnes d’edats diferents en els racons de ciències». Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, n.º Extra, pp. 1071-5, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/293903.

Artículos más leídos del mismo autor/a