Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic anàlisi de necessitats

Main Article Content

Serafí Antúnez
Patricia Silva García
Juan José González López
Paulino Carnicero

Aquest article presenta el procés i els resultats de dues recerques sobre les necessitats de formació dels supervisors i supervisores d'educació primària i d'educació secundària en quatre estats de Mèxic. Comunica la justificació de les investigacions i el fonament que les sustenta. Descriu la metodologia, organitzada mitjançant quatre estudis de cas cadascuna, que es van portar a terme a través d'entrevistes en profunditat, grups de discussió i informes escrits de persones expertes. S'hi presenten també les conclusions més rellevants relacionades amb les competències que es considera necessari desenvolupar en els programes de formació.

Paraules clau
Supervisió escolar, Formació de supervisors, Anàlisi de necessitats

Article Details

Com citar
Antúnez, Serafí et al. “Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic: anàlisi de necessitats”. Educar, vol.VOL 49, no. 1, pp. 83-102, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/406844.