Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic anàlisi de necessitats
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Serafí Antúnez
Universitat de Barcelona
Patricia Silva García
Universitat Autònoma de Barcelona
Juan José González López
Universitat de Barcelona
Paulino Carnicero
Universitat de Barcelona
Aquest article presenta el procés i els resultats de dues recerques sobre les necessitats de formació dels supervisors i supervisores d'educació primària i d'educació secundària en quatre estats de Mèxic. Comunica la justificació de les investigacions i el fonament que les sustenta. Descriu la metodologia, organitzada mitjançant quatre estudis de cas cadascuna, que es van portar a terme a través d'entrevistes en profunditat, grups de discussió i informes escrits de persones expertes. S'hi presenten també les conclusions més rellevants relacionades amb les competències que es considera necessari desenvolupar en els programes de formació.
Paraules clau
Supervisió escolar, Formació de supervisors, Anàlisi de necessitats
Article Details
Com citar
Antúnez, Serafí et al. “Formació dels supervisors i supervisores escolars a Mèxic: anàlisi de necessitats”. Educar, vol.VOL 49, no. 1, pp. 83-102, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/406844.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Serafí Antúnez, El trabajo en equipo de los profesores y profesoras: factor de calidad, necesidad y problema. El papel de los directivos escolares , Educar: 1999: Núm.: 24 A propòsit de "La qualitat en educació"
- Patricia Silva García, El paper de la inspecció escolar en la millora dels resultats educatius , Educar: Vol. 49 Núm. 1 (2013)
- Serafí Antúnez, Patricia Silva, Presentació , Educar: Vol. 49 Núm. 1 (2013)
- Serafí Antúnez, Patricia Silva, Presentación , Educar: Vol. 49 Núm. 1 (2013)