Abstract
Educative experience resides within Social and Cultural Life subject (Seminar), where practice methodologies will also be used, in order to combine the different theoretical sources of professional practice with the particular lived experience. Emotional intervention is presented in a functional vision, in order to avoid making a statement about the unknown world of emotions, although nowadays they are in fashion in our societyKeywords
References
Lorente, Xavier. (2006): Els estudis universitaris per a gent gran. http://hdl.handle.net/2072/4054 [Consulta: 14 maig 2012]
Naranjo, Claudio (1994). Carácter y Neurosis: una visión integradora. La Llave. Vitoria-Gasteiz.
Zinker, Joseph (1996): El proceso creativo en la Terapia Gestalt. Paidós. Buenos Aires.
Rights
Copyright
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull