Abstract
Network experience at L’Hospitalet de Llobregat: educative discussion spaces with and for families. This network proposes participation of all agents of the community on the basis of co-responsibility and mutual commitment. It is promoted by the Education Department of Diputació de Barcelona with specific local support. This methodological proposal wants to establish a working dynamic shared with families and the territory. It fosters discussion, experience exchange and observations about the educative role of families. This experience is the basis for analysis the opportunities and difficulties of this working method that searches for a social transformation of the educative community.
Keywords
References
Amela, M; Pérez, M.J. Torres, N. (2010),“La xarxa territorial: una oportunitat per compartir l’educació en comunitat”. A Educació i família. Revista educar, 45, 151-162.
Bronfenbrenner, U. (1987), La ecologia del desarrollo humano. Paidós. Barcelona.
Comellas, M.J. (2010), “El treball en xarxa: un model de recerca i acció participativa”. A Educació i família. Revista educar, 45, 117-129. Barcelona
Comellas, M.J. (2009), Família i escola. Compartir l’educació. Graó. Barcelona. Ferrer, G.; Albaigés, B.; Massot, M. (2006), “La participació de les famílies en el treball integrat”. A Educació i comunitat. Reflexions a l’entorn del
treball integrat dels agents educatius. Barcelona: Fundació Bofill, Finestra Oberta, 48, 92-110.
Funes, J. (2008), El lugar de la infancia. Graó. Barcelona.
Navarro, S. (2004), Redes sociales y construcción comunitaria. Editorial CCS. Madrid.
Subirats, J.; Albaigés, B (coord.) (2006), Educació i comunitat. Reflexions a l’entorn del treball integrat dels agents educatius. Barcelona: Fundació Bofill, Finestra Oberta, 48.
Rights
Copyright
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull