Resum
La plàstica al·ludeix tot allò que es presta a ser modelat, transformat; pero també a la visualilzació expressiva, gràfica, sinòptica, no ja d'una idea, abstracta o concreta, sinó de fenòmens complexos, contradictoris i canviants com un conflicte. Al llarg d'aquest article es proposen claus plàstiques que ens ajudaran a interprelar els escenaris de conflicte des d'angles més amplis. S'analitza el tractament habitual en aquests escenaris, rescatant primer un exemple eloqüent del món real i desmuntant després alguns tòpics. Es descriuen dos tallers sobre gestió individual i col·lectiva d'espais de confluència; i s'acaba amb una doble reflexió narrativa sobre possibles trànsits de la Guerra a la Pau.Paraules clau
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull