Resum
The theme of this article is to analyse to "that extent there is a confluence between social teaching and social education. ldentifying the substance of teaching and what is merely incidental. A reflection above all about what teaching can contribute, and exploring the possibilities of teaching in and for social education. The article concludes with three examples of the use of teaching expertise in social education: Analysing and planning practice from the perspective of sequence: planning work in open environments and discovering enabling contexts as a teaching method.Paraules clau
Referències
Ajuntament de Barcelona (2001), L" acció socioeducativa als Serveis Socials d 'Atenció Primaria de l'Ajuntament de Barcelona. Document policopiat.
Escoda, V.; Laín, c.; Moré, M. (2003), "Treballant històries de vida. Els records a través de la memòria de les persones grans" . Quaderns Socials de Formació, n. 14. Barcelona
Forés, A.; Vallvé, M. (2002), Quan didactica porta nom d ' educació social. Fundació Pere Tarrés. Barcelona.
Giné, N .. ; Parcerisa , A. (2003), Planificación y análisis de la práctica educativa. La secuencia formativa:fundamentos y aplicación. Graó. Barcelona.
Parcerisa , A. ( 1999), Didáctica en la educación social. Graó, Barcelona.
Sedó ( 1999), Treballant com a educadora o educador social. Pleniluni, Barcelona.
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull