Resum
The new technologies are takillg root ever more tenaciously in our education on fie ld, changing our tools for intervention. The task of educating and the on going training of educators is conditioned by this progressive technological revonation. Our adolescents and youth have a sixth sel/se fo r adapting themselves effortlessly to this revolution. We ought to find ways to take advantage of everything positive that this can bring.Paraules clau
Referències
Ruiz Bolívar, Carlos ( 1993-96) Neurociencia y educación. [En línia). Revista Semestral Paradigma. Volúmenes XIV al XVII, < http:// cidipmar. fundacite.arg.gov.ve/parx iv-x/art-4.htm>.
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull