De la planificació a la programació. Instruments metodològics per al disseny de les intervencions socioeducatives
PDF
PDF (Castellano)


Citacions a Google Acadèmic

Com citar

Vilar Martin, Jesús. “De la planificació a la programació. Instruments metodològics per al disseny de les intervencions socioeducatives”. Educació social. Revista d’intervenció socioeducativa, no. 3, pp. 11-49, https://raco.cat/index.php/EducacioSocial/article/view/142247.


PDF
PDF (Castellano)

Referències

A.A.V.V. (1991). Iniciativas sociales en educación informal. Rialp. Madrid.

A.A.V.V. (1996). Proyectos de trabajo. Otra manera de saber. Quademos de Pedagogía. N. 243.

Ander-Egg, E. (1991): Introducción a la planificación. Siglo XXI de España Editores, S.A. Madrid.

Antúnez, S.; del Carmen, L.; Imbernon, F.; Parcerisa, A.; Zabala, A. (1991): Del projecte educatiu a la programació d 'aula. Graó Editorial. Barcelona.

Antúnez, S. ; Gairin, J. (1991): La programació general del centre educatiu (pla anual). Col. Eines de gestió. Departament d 'Ensenyament. Generalitat de Catalunya. Barcelona.

Bonet, U. (1989) : Propostes per a la planificació, gestió i avaluació de centres culturals. Centre d'estudis de Planificació. Barcelona.

Castillejo, J . (1987): Pedagogía sistémica. Barcelona. Ceac.

Carr, W. i Kemmis. S. (1988): Teoria crítica de la enseñanza. Martínez Roca. Barcelona .

Cohen, E.; Franco, R. (1993): Evaluación de projectos sociales. S. XXI editores . Ma-drid.

Coll, C. (1986): Marc curricular per a l 'ensenyament obligatorio Generalitat de Catalunya. Barcelona.

del Carmen,

Luís M. (1992): Elaboración del currículum escolar. Col. M.I.E. Graó Editorial, I.e.E. Barcelona.

Elliot, J. (1989): Practica, recerca i teoria en educació. Eumo Editorial. Vico

Espin, J.V.; Rodríguez, M. (1993): L 'avaluació dels aprenentatges a la universitat. Publicacions de la Universitat de Barcelona.

Froufe Quintas, S.; Sánchez Castaño, M.A. (1991): Planificación e intervención socioeducativa. Amaru. Salamanca.

Froufe Quintas, S. (1995): La evaluación de proyectos de animación sociocultural. Revista Educadores. N. 37.

Gimeno Sacristán, J. (1986): Teoria de la enseñanza y desarrollo del currículo. Anaya. Madrid.

Gimeno Sacristán, J. (1989): El currículum: una reflexión sobre la práctica. Morata. Madrid.

Hernández, F.; Ventura, M. (1992): La organización del currículum por proyectos de trabajo. Ed. Graó/ M IE. Barcelona.

Ibar, M.; Longas, J . (1991): Com organitzar i gestionar una entitat. Pleniluni. Barcelona.

Kemmis, S.; Me. Taggart, R. (1988): Cómo planificar la investigación -acción. Laertes. Barcelona.

Lemus, L.A. (1973): Pedagogía. Temas fundamentales. Buenos Aires. Kapelusz. López, M. (1994): Elaborar. gestionar y evaluar un proyecto social. Document policopiat.

Peiro i Gregori, S. (1991): Fundamentos y estratégias para efectuar el diseño socioeducativo. Dikinson. Madrid.

Pérez Campanero, M. Paz (1991) : C6mo detectar las necesidades de intervención socioeducativa. Narcea. Madrid.

Pérez Serrano, Gloria (1993): Elaboración de proyectos sociales. Narcea. Madrid. Puig, J. (1986): Teoría de la educación. Barcelona. P.P.U.

Rochon, A. (1992): Educación para la salud. Masson. Barcelona.

Stenhouse, L. (1987) : La investigación como base de la enseñanza. Morata. Madrid. Stenhouse, L. (1987): Investigación y desarrollo del currículum. Morata. Madrid. Stuffiebeam, D; Shinkfield, A. (1985) : Evaluación sistemática. Paidós. M .E.C. Barcelona

Taylor, S.J.; Bodgan, R. (1986): Introducción a los métodos cualitativos de investigación. Paidós Studio. Buenos Aires.

Zabala,A. (1995): La practica educativa. Graó editorial. Col. MIE. Barcelona.