Referències
A.A.V.V. (1991). Iniciativas sociales en educación informal. Rialp. Madrid.
A.A.V.V. (1996). Proyectos de trabajo. Otra manera de saber. Quademos de Pedagogía. N. 243.
Ander-Egg, E. (1991): Introducción a la planificación. Siglo XXI de España Editores, S.A. Madrid.
Antúnez, S.; del Carmen, L.; Imbernon, F.; Parcerisa, A.; Zabala, A. (1991): Del projecte educatiu a la programació d 'aula. Graó Editorial. Barcelona.
Antúnez, S. ; Gairin, J. (1991): La programació general del centre educatiu (pla anual). Col. Eines de gestió. Departament d 'Ensenyament. Generalitat de Catalunya. Barcelona.
Bonet, U. (1989) : Propostes per a la planificació, gestió i avaluació de centres culturals. Centre d'estudis de Planificació. Barcelona.
Castillejo, J . (1987): Pedagogía sistémica. Barcelona. Ceac.
Carr, W. i Kemmis. S. (1988): Teoria crítica de la enseñanza. Martínez Roca. Barcelona .
Cohen, E.; Franco, R. (1993): Evaluación de projectos sociales. S. XXI editores . Ma-drid.
Coll, C. (1986): Marc curricular per a l 'ensenyament obligatorio Generalitat de Catalunya. Barcelona.
del Carmen,
Luís M. (1992): Elaboración del currículum escolar. Col. M.I.E. Graó Editorial, I.e.E. Barcelona.
Elliot, J. (1989): Practica, recerca i teoria en educació. Eumo Editorial. Vico
Espin, J.V.; Rodríguez, M. (1993): L 'avaluació dels aprenentatges a la universitat. Publicacions de la Universitat de Barcelona.
Froufe Quintas, S.; Sánchez Castaño, M.A. (1991): Planificación e intervención socioeducativa. Amaru. Salamanca.
Froufe Quintas, S. (1995): La evaluación de proyectos de animación sociocultural. Revista Educadores. N. 37.
Gimeno Sacristán, J. (1986): Teoria de la enseñanza y desarrollo del currículo. Anaya. Madrid.
Gimeno Sacristán, J. (1989): El currículum: una reflexión sobre la práctica. Morata. Madrid.
Hernández, F.; Ventura, M. (1992): La organización del currículum por proyectos de trabajo. Ed. Graó/ M IE. Barcelona.
Ibar, M.; Longas, J . (1991): Com organitzar i gestionar una entitat. Pleniluni. Barcelona.
Kemmis, S.; Me. Taggart, R. (1988): Cómo planificar la investigación -acción. Laertes. Barcelona.
Lemus, L.A. (1973): Pedagogía. Temas fundamentales. Buenos Aires. Kapelusz. López, M. (1994): Elaborar. gestionar y evaluar un proyecto social. Document policopiat.
Peiro i Gregori, S. (1991): Fundamentos y estratégias para efectuar el diseño socioeducativo. Dikinson. Madrid.
Pérez Campanero, M. Paz (1991) : C6mo detectar las necesidades de intervención socioeducativa. Narcea. Madrid.
Pérez Serrano, Gloria (1993): Elaboración de proyectos sociales. Narcea. Madrid. Puig, J. (1986): Teoría de la educación. Barcelona. P.P.U.
Rochon, A. (1992): Educación para la salud. Masson. Barcelona.
Stenhouse, L. (1987) : La investigación como base de la enseñanza. Morata. Madrid. Stenhouse, L. (1987): Investigación y desarrollo del currículum. Morata. Madrid. Stuffiebeam, D; Shinkfield, A. (1985) : Evaluación sistemática. Paidós. M .E.C. Barcelona
Taylor, S.J.; Bodgan, R. (1986): Introducción a los métodos cualitativos de investigación. Paidós Studio. Buenos Aires.
Zabala,A. (1995): La practica educativa. Graó editorial. Col. MIE. Barcelona.
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull