30 números d’Educació Química EduQ
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Aureli Caamaño
Universitat de Barcelona (UB)
Fina Guitart
Universitat de Barcelona (UB)
Pere Grapí
Universitat Autònoma de Barcelona
En aquest article descrivim els canvis ocorreguts en els consells editor i assessor i en l’estructura de la revista i fem una anàlisi dels monogràfics i dels tipus d’articles publicats en els últims vint números, comparant aquesta anàlisi amb la que es va fer dels deu primers números en el número 10 de la revista (octubre, 2011). A continuació, analitzem el conjunt de números publicats des de l’1 fins al 30 i apuntem algunes qüestions que ens plantegem per continuar millorant la revista.
Article Details
Com citar
Caamaño, Aureli et al. “30 números d’Educació Química EduQ”. Educació química, no. 30, pp. 4-10, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/414535.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Aureli Caamaño, Fina Guitart, Pere Grapí, Presentació de la monografia: 30 números d’Educació Química EduQ , Educació química: Núm. 30 (2022)
- Fina Guitart, Experiments i idees amb CO2 - Ressenya , Educació química: Núm. 28 (2021)
- Aureli Caamaño, Energía, espontaneidad y equilibrio - Ressenya , Educació química: Núm. 30 (2022)
- Aureli Caamaño, L’elaboració del concepte de substància química al llarg de l’educació secundària. De les propietats d’una substància a la seva composició i estructura , Educació química: Núm. 28 (2021)
- Fina Guitart, Enseñanza de las ciencias y problemas relevantes de la ciudadanía - Ressenya , Educació química: Núm. 30 (2022)
- Aureli Caamaño, José Antonio Chamizo, Pere Grapí Vilumara, La filosofia i la història de la química en relació amb l’educació química , Educació química: Núm. 29 (2021)
- José Antonio Chamizo, Aureli Caamaño, Pere Grapí, Fina Guitart, Presentación de la monografía: «Filosofía de la química» , Educació química: Núm. 29 (2021)