L'estudiant d'entorns virtuals. Una primera aproximació

Main Article Content

Federico Borges Sáiz

La cita amb què s'inicia la introducció ("L'educació manté un calendari agrícola, té una estructura i un funcionament industrial i està emmarcada en una societat cada vegada més digitalitzada") il·lustra la necessitat d'una comprensió profunda de la formació en entorns virtuals. Aquesta comprensió requerix el coneixement del seu element central: l'estudiant.Aquest article invita el lector a aproximar-se a la figura i a l'acompliment de l'estudiant d'entorns virtuals. Una de les característiques del segle xxi és la de portar cada vegada més a una societat de l'aprenentatge, on els ciutadans aprenen, de manera formal o informal, al llarg de la vida. La tecnologia sustenta molts dels trets de comportament i d'actitud d'aquests ciutadans, encara que la tecnologia només és el primer pas; a partir d'ací són necessàries les actituds, les destreses i la motivació adequades per a moure's amb èxit en un entorn virtual.

Paraules clau
estudiant virtual

Article Details

Com citar
Borges Sáiz, Federico. “L’estudiant d’entorns virtuals. Una primera aproximació”. Digithum, no. 9, https://raco.cat/index.php/Digithum/article/view/73045.