Riscos i oportunitats de l'ensenyament virtual: l'experiència de la UOC

Main Article Content

Adela Ros Híjar

En aquest article he intentat donar algunes respostes a la pregunta de quins són els riscos i les oportunitats de l'ensenyament virtual. En aquest sentit, l'experiència de la UOC ha estat molt valuosa per a analitzar qüestions clau com ara les noves formes d'accés a l'educació de qualitat, les noves formes de participació, els nous valors dels processos educatius així com alguns dels factors estructurals en què l'e-learning es basa però que, alhora, posen en risc el seu propi model. L'observació directa d'alguns processos clau, així com el contacte amb els actors principals (com ara estudiants, professors i tècnics) m'han proporcionat una informació molt valuosa sobre alguns trets que s'han de tenir en compte a l'hora d'analitzar les implicacions socials de l'ensenyament virtual.

Paraules clau
ensenyament virtual, educació de qualitat, UOC

Article Details

Com citar
Ros Híjar, Adela. “Riscos i oportunitats de l’ensenyament virtual: l’experiència de la UOC”. Digithum, no. 3, https://raco.cat/index.php/Digithum/article/view/373107.