Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 9 (2021)
Editorial
Per una educació geogràfica en temps de pandèmia
Ramón Martínez Medina
1-3
PDF (Castellano)
Secció monogràfica
Didàctica de la geografia i ciutadania sostenible
Rafael de Miguel González
4-6
PDF (Castellano)
Els objectius de desenvolupament sostenible com contingut transversal en l'ensenyament de la Geografia. Una experiència de gamificació a 1r d'ES
Mario Corrales Serrano, Jacinto Garrido Velarde
7-24
PDF (Castellano)
Pensament geogràfic i educació ciutadana a Xile. Una mirada des de l'educació geogràfica
Daniel Llancavil Llancavil, Hernán González Quitulef
25-38
PDF (Castellano)
Algunes dificultats del professorat de Geografia per a educar en ciutadania
Francisco Florentino García Pérez
39-52
PDF (Castellano)
Representació social dels problemes mediambientals del professorat en formació. Aportacions per a l'educació geogràficaRÀFICA
José Antonio López Fernández
53-71
PDF (Castellano)
Una aliança entre els objectius del desenvolupament sostenible i la formació de mestres en ciutadania sostenible
Rosa M. 1961 Medir i Huerta, Anna Serra-Salvi
72-83
PDF (Castellano)
Projecte d'innovació docent en geografia i educació ambiental per a estudiants amb trastorn de l'espectre autista
Óscar Jerez García, Claudia Vera Díaz
84-99
PDF (Castellano)
Història i epistemologia
10 errors freqüents quan parlem d'educació artística. Apunts per fonamentar idees i desestimar estereotips
Josep Gustems Carnicer, Diego Calderón-Garrido, Silvia Burset, Carolina Martín
100-119
PDF (Castellano)
Articles
Substàncies complexes, canvis d'estat i llindar de comprensió del model matèria a 2n d'ESO
Víctor López Simó, Anna Garrido-Espeja
120-138
PDF
La didàctica de la gramàtica des del tractament integrat de llengües a la comunitat autònoma del País Basc: Anàlisi de materials del projecte EKI
Irene Balza, M.ª Carmen Encinas, Ruth Milla
139-156
PDF (Castellano)
Innovació i experiències
El cinema com a eina didàctica a l'escola inclusiva
Joxe Mujika, Zuriñe Gaintza
157-171
PDF (Castellano)
Els cucs de seda (Bombyx mori) com a recurs idoni per a l'aprenentatge per indagació al grau d'Educació Infantil
Jerónimo Torres-Porras
172-188
PDF (Castellano)
Ressenyes de llibres, tesis i projectes
Llibre: Teatro en la educación (España, 1970-2018)
Antoni Navarro Amorós
189-192
PDF (Castellano)
Llibre: El arte de no enseñar lengua
Agnès Rius Escudé
193-196
PDF (Castellano)