De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Zulema Josa
Institut Príncep de Girona (Barcelona, Catalunya)
Esther Pintó
Institut Torre Vicens (Lleida, Catalunya)
Carles Serra
Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)
Jaume Feliu
Institut Salas i Xandri (Sant Quirze del Vallès, Catalunya)
Les activitats de construcció i disseny permeten orientar l'ensenyament de la Tecnologia cap a espais metodològics més contextualitzats que permeten el desenvolupament d'habilitats de planificació i gestió de projectes. L'Aprenentatge Basat en Projectes proposa per a aquest tipus d'activitats un marc de gestió d'aula i avaluació útil per a l'aprenentatge. En aquest article, es presenten quatre projectes aplicats en aules de secundària en els que els alumnes planifiquen i desenvolupen diversos projectes relacionats amb diversos materialsi tècniques (fusta, electrònica) i es discuteixen aspectes metodològics clau per al seu desenvolupament.
Palabras clave
Tecnologia, ABP, Disseny, Producte
Article Details
Cómo citar
Josa, Zulema et al. «De l’electricitat a la fusta: espais d’aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes». Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, n.º 33, pp. 21-28, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/327439.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Xavier Domènech, Isabel Llorente, Neus Ruiz, Carles Serra, Maria Ulldemolins, Antoni Arrizabalaga, Jordi Domènech-Casal, XYZ-Stars i Solar System Pathway: una experiència museística de treball per projectes sobre les constel•lacions i el Sistema Solar , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 31 (2016): Juny