De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes

Main Article Content

Zulema Josa
Esther Pintó
Carles Serra
Jaume Feliu
Les activitats de construcció i disseny permeten orientar l'ensenyament de la Tecnologia cap a espais metodològics més contextualitzats que permeten el desenvolupament d'habilitats de planificació i gestió de projectes. L'Aprenentatge Basat en Projectes proposa per a aquest tipus d'activitats un marc de gestió d'aula i avaluació útil per a l'aprenentatge. En aquest article, es presenten quatre projectes aplicats en aules de secundària en els que els alumnes planifiquen i desenvolupen diversos projectes relacionats amb diversos materialsi tècniques (fusta, electrònica) i es discuteixen aspectes metodològics clau per al seu desenvolupament.
Palabras clave
Tecnologia, ABP, Disseny, Producte

Article Details

Cómo citar
Josa, Zulema et al. «De l’electricitat a la fusta: espais d’aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes». Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, n.º 33, pp. 21-28, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/327439.

Artículos más leídos del mismo autor/a