El procés de programació en l’ensenyament de l’activitat física i l’esport

Main Article Content

Carles González Arévalo
L’objectiu de l’article és oferir un model útil i pràctic de programació en l’àmbit de l’activitat física i l’esport. No pretén ser ni l’únic ni el millor: cada professional haurà d’adaptar-lo a la seva realitat. En tot cas intenta donar una estructura vàlida i polivalent sobre com elaborar la programació d’una unitat didàctica, és a dir, d’una situació d’aprenentatge (un gest tècnic, un sistema de joc, una readaptació després d’una lesió, una habilitat expressiva, l’adquisició de valors, una habilitat motriu, etc.) d’un determinat con-tingut en un nombre tancat de sessions.Aquest recurs estratègic serveix per a programar en qualsevol àmbit de l’activitat física i l’esport: alt rendiment, iniciació espor-tiva, educació física, activitats en el medi natural, readaptació, oci i turisme, grups específics i activitat física i salut.
Paraules clau
Programació, Ensenyament, Activitat Física i Esports, Procés de programació, Unitat Didàctica, Diagnòstic inicial, Objectius didàctics, Activitats i criteris d’avaluació.

Article Details

Com citar
González Arévalo, Carles. “El procés de programació en l’ensenyament de l’activitat física i l’esport”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 2, no. 80, pp. 20-28, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/300688.

Articles més llegits del mateix autor/a