Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 33 Núm. 1 (2015)
Editorial
L'aprenentatge de la llengua escrita. Algunes reflexions
Jesús Valero
9-12
PDF
Temàtica
Processos cognitius que intervenen en l’aprenentatge del llenguatge escrit i dislèxia
Ignasi Ivern Pascual
15-24
PDF
Contextos per a l’aprenentatge inicial de la lectura i l’escriptura
Montserrat Fons, Míriam Turró
25-29
PDF
Avaluació, diagnòstic i intervenció en la dislèxia
Enriqueta Garriga, Mireia Sala
31-42
PDF
Aplicación del subtitulado como herramienta logopédica para trabajar el lenguaje escrito con niños con discapacidad auditiva
Minia Porteiro-Fresco
43-53
PDF
Espai obert
Perfil Clínico de Apego (PCA): elaboración de un sistema de categorías para la evaluación del apego
Glòria Lucena, Ignacio Cifre, José Antonio Castillo Garayoa, Elena Aragonés
57-68
PDF
L’ensenyament de la música tradicional i popular: una proposta multidisciplinària per al seu estudi
Maria Antònia Pujol i Subirà, Josep Gustems Carnicer, Caterina Calderón Garrido
69-78
PDF
El joc del ‘rescat’ en el procés constituent de l’esport contemporani a Catalunya (1900-1926)
Jordi Brasó Rius, Xavier Torrebadella Flix
79-91
PDF
El pacient agredeix el professional? La violència laboral de tipus II: un fenomen existent
Cristina Vidal Martí, Carles Pérez Testor
93-100
PDF
Gambling and social gambling: An exploratory study of young people's perceptions and behaviour
Margaret Carran, Mark D. Griffiths
101-113
PDF
Recursos documentals
Recursos documentals
117-118
PDF