Aprendre a la universitat sota un prisma connectivista : aprendre en l'era digital
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jordi Simon Llovet
Elisabeth Alomar Kurz
Article Details
Com citar
Simon Llovet, Jordi; and Alomar Kurz, Elisabeth. “Aprendre a la universitat sota un prisma connectivista : aprendre en l’era digital”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 31, no. 1, pp. 43-53, https://raco.cat/index.php/Aloma/article/view/266704.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Elisabeth Alomar Kurz, Discapacitat i qualitat de vida: aspectes educatius , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2000: Núm.: 6
- Jordi Simón, Elisabeth Alomar Kurz, Inés Aramburu, José Antonio Castillo Garayoa, Montserrat Davins, Carles Pérez Testor, Clara Valls, Conductes de risc en els joves-adults: Projecte YAGISSP , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2010: Núm.: 26
- Elisabeth Alomar Kurz, Mireia Civís i Zaragoza, Jorge Coderch Allué, Mercè Cols Catasús, Pietat Marquilles Figueres, Projecte entorn de bones pràctiques educatives: una experiència de treball cooperatiu i interdisciplinari , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2006: Núm.: 19
- Elena Sofia Ojando Pons, Jordi Simón Llovet, Miquel Àngel Prats Fernández, María Martínez Felipe, Elsa Santaolalla Pascual, Jorge Torres Lucas, Evaluación de una experiencia formativa en Flipped Classroom para profesores universitarios de la Universidad Pontificia Comillas de Madrid , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 37 Núm. 2 (2019): Flipped classroom