Aprendre a la universitat sota un prisma connectivista : aprendre en l'era digital
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Jordi Simon Llovet
Elisabeth Alomar Kurz
Article Details
How to Cite
Simon Llovet, Jordi; and Alomar Kurz, Elisabeth. “Aprendre a la universitat sota un prisma connectivista : aprendre en l’era digital”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 31, no. 1, pp. 43-53, https://raco.cat/index.php/Aloma/article/view/266704.
Most read articles by the same author(s)
- Elisabeth Alomar Kurz, Discapacitat i qualitat de vida: aspectes educatius , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2000: Núm.: 6
- Jordi Simón, Elisabeth Alomar Kurz, Inés Aramburu, José Antonio Castillo Garayoa, Montserrat Davins, Carles Pérez Testor, Clara Valls, Conductes de risc en els joves-adults: Projecte YAGISSP , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2010: Núm.: 26
- Elisabeth Alomar Kurz, Mireia Civís i Zaragoza, Jorge Coderch Allué, Mercè Cols Catasús, Pietat Marquilles Figueres, Projecte entorn de bones pràctiques educatives: una experiència de treball cooperatiu i interdisciplinari , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2006: Núm.: 19
- Elena Sofia Ojando Pons, Jordi Simón Llovet, Miquel Àngel Prats Fernández, María Martínez Felipe, Elsa Santaolalla Pascual, Jorge Torres Lucas, Assessment of a training experience in Flipped Classroom methodology for professors at the Universidad Pontificia Comillas in Madrid , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 37 No. 2 (2019): Flipped classroom