Innovació pedagògica amb suport tecnològic
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Miquel Àngel Prats Fernández
Jordi Riera Romaní
Article Details
Com citar
Prats Fernández, Miquel Àngel; and Riera Romaní, Jordi. “Innovació pedagògica amb suport tecnològic”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 31, no. 1, pp. 9-12, https://raco.cat/index.php/Aloma/article/view/266700.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Miquel Àngel Prats Fernández, Neus Sanmartí, Ignasi Oró, Evaluar para aprender con el apoyo de herramientas y recursos digitales , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 38 Núm. 2 (2020): Aloma
- Jordi Simón, Elena Sofía Ojando, Miquel Angel Prats Fernández, Xavier Àvila, Antoni Miralpeix, Percepció dels estudiants i del professorat del Grau d’Educació Primària de Blanquerna - Universitat Ramon Llull sobre la incorporació experimental de la flipped classroom , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 34 Núm. 1 (2016)
- Jordi Riera Romaní, La innovació educativa a la Universitat i el nou rol docent , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 34 Núm. 1 (2016)
- Joan Josep Sarrado Soldevila, Jordi Riera Romaní, Maria Carme Boqué Torremorell, Vers el sentit pedagògic de la mediació , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2000: Núm.: 6
- Jordi Riera Romaní, Mireia Civís i Zaragoza, Una alternativa socioeducativa del desenvolupament comunitari , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2004: Núm.: 13
- Jordi Riera Romaní, La interprofessionalitat , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 1997: Núm.: 1
- Jordi Riera Romaní, Col·legi de Pedagogs de Catalunya: ja el tenim aquí! , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 2002: Núm.: 10
- Elena Sofia Ojando Pons, Jordi Simón Llovet, Miquel Àngel Prats Fernández, María Martínez Felipe, Elsa Santaolalla Pascual, Jorge Torres Lucas, Evaluación de una experiencia formativa en Flipped Classroom para profesores universitarios de la Universidad Pontificia Comillas de Madrid , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 37 Núm. 2 (2019): Flipped classroom
- Jordi Riera Romaní, Grup de recerca en pedagogia social , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: 1998: Núm.: 3
- Miquel Angel Prats Fernández, Elena Sofía Ojando, Els diagnòstics tecnopedagògics de centre: instrument avaluatiu multidimensional , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Vol. 31 Núm. 1 (2013)