L’ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenents a l’educació terciària: El cas del Grau d’Educació Primària de la UAB / La méthode EMILE et le rendement académique des apprenants dans l’enseignement de troisième cycle : le cas du Grade d’Enseignement...
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
En aquest article els autors comparen el rendiment acadèmic de dos grups d’alumnes del Grau d’Educació Primària (GEP) de la UAB, en dues edicions (2012-13 i 2013-14). D’una banda, el GEP-DUA, amb docència majoritàriament en anglès, i, de l’altra, el GEP-cat, amb docència quasi exclusivament en català. Així, es pretén detectar si hi ha diferències en els resultats de les avaluacions de les assignatures en funció de si aquestes es cursen en català o en anglès. Els resultats permeten evidenciar que no hi ha diferències estadísticament significatives entre el rendiment del GEP-DUA i el del GEP-cat en les assignatures cursades en català i en anglès.
______________________________________________________________________
Dans cet article, les auteurs comparent le rendement académique de deux groupes d’élèves du Grade d’Enseignement primaire (GEP) de l’UAB, au cours de deux années universitaires (2012-2013 et 2013-2014) : d’un côté, le GEP-DUA, dont la plupart des cours sont dispensés en anglais, et de l’autre, le GEP-cat, où tous les cours sont presque exclusivement en catalan. Cette approche vise ainsi à déterminer s’il existe des différences dans les résultats des évaluations des matières, selon la langue dans laquelle les cours sont dispensés (catalan ou anglais). Les résultats montrent qu’il n’existe pas de différences significatives sur le plan statistique entre le rendement académique du GEP-DUA et celui du GEP-cat dans les matières dispensées en catalan et en anglais.
Article Details
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Cristina Escobar Urmeneta, Formem mestres trilingües per a una societat cosmopolita: El projecte Guideway , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Cristina Escobar Urmeneta, Formació inicial del professorat d’Educació Primària i internacionalització a casa: Disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès (GEP-DUA) , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Cristina Escobar Urmeneta, Manual d’usos lingüístics per a Graus universitaris amb docència en anglès , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Joan Borràs-Comes, Berta Rapesta, Rubén Jiménez, Cristina Escobar Urmeneta, El desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera en un entorn ICLES: L’efectivitat de l’estratègia Guideway / Le développement de la compétence discursive en langue étrangère dans un environnement EMILE : l’efficacité de la stratégie , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Cristina Escobar Urmeneta, Antonio Sánchez-Sola, Internacionalització en el Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès: Mirades crítiques dels estudiants i del professorat / L’internationalisation dans le Grade d’Enseignement primaire – Cours universitaires en anglais : regards critique , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52