Formació inicial del professorat d’Educació Primària i internacionalització a casa: Disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès (GEP-DUA)

Main Article Content

Cristina Escobar Urmeneta
L’enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en l’educació primària exigeix professionals formats per actuar com a docents en aquest tipus de contexts. Sensible a aquesta qüestió, la UAB va posar en marxa al 2012 un programa pilot d’internacionalització a casa denominat "Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA), amb un 65-80% dels crèdits en anglès i amb un sistema d’accés propi. L’article situa el programa pilot en el context català i europeu d’internacionalització de l’educació superior, analitza el procés de presa de decisions que van confluir en les etapes de gènesi i disseny del GEP-DUA, i presenta un resum de les conclusions preliminars dels estudis realitzats sobre el GEP-DUA.
Paraules clau
Integració de Continguts, Llengua a l’Educació Superior (ICLES)

Article Details

Com citar
Escobar Urmeneta, Cristina. “Formació inicial del professorat d’Educació Primària i internacionalització a casa: Disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès (GEP-DUA)”. Temps d’Educació, no. 52, pp. 11-32, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/328496.