Formació inicial del professorat d’Educació Primària i internacionalització a casa: Disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès (GEP-DUA)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Cristina Escobar Urmeneta
L’enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en l’educació primària exigeix professionals formats per actuar com a docents en aquest tipus de contexts. Sensible a aquesta qüestió, la UAB va posar en marxa al 2012 un programa pilot d’internacionalització a casa denominat "Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA), amb un 65-80% dels crèdits en anglès i amb un sistema d’accés propi. L’article situa el programa pilot en el context català i europeu d’internacionalització de l’educació superior, analitza el procés de presa de decisions que van confluir en les etapes de gènesi i disseny del GEP-DUA, i presenta un resum de les conclusions preliminars dels estudis realitzats sobre el GEP-DUA.
Paraules clau
Integració de Continguts, Llengua a l’Educació Superior (ICLES)
Article Details
Com citar
Escobar Urmeneta, Cristina. “Formació inicial del professorat d’Educació Primària i internacionalització a casa: Disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès (GEP-DUA)”. Temps d’Educació, no. 52, pp. 11-32, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/328496.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Cristina Escobar Urmeneta, Formem mestres trilingües per a una societat cosmopolita: El projecte Guideway , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Juan Borràs-Comes, Laura Arnau Sabatés, Ainhoa Flecha Fernández de Sanmamed, Cristina Escobar Urmeneta, L’ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenents a l’educació terciària: El cas del Grau d’Educació Primària de la UAB / La méthode EMILE et le rendement académique des apprenants dans l’enseignement de troisième cycle : le cas du Grade d’Enseignement... , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Cristina Escobar Urmeneta, Manual d’usos lingüístics per a Graus universitaris amb docència en anglès , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Joan Borràs-Comes, Berta Rapesta, Rubén Jiménez, Cristina Escobar Urmeneta, El desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera en un entorn ICLES: L’efectivitat de l’estratègia Guideway / Le développement de la compétence discursive en langue étrangère dans un environnement EMILE : l’efficacité de la stratégie , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Cristina Escobar Urmeneta, Antonio Sánchez-Sola, Internacionalització en el Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès: Mirades crítiques dels estudiants i del professorat / L’internationalisation dans le Grade d’Enseignement primaire – Cours universitaires en anglais : regards critique , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52