Les TIC en l'ensenyament: Un estudi de casos des de l'enfocament biogràfic-narratiu
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Mara Silvia Elgue
Consejo de Formación en Educación
María Cristina Sallé
Consejo de Formación en Educación
Aquesta recerca posa el focus en l'ús educatiu i apropiació de les TIC a partir de la distribució gratuïta d'un ordinador a cada nen uruguaià (Pla CEIBAL), proposant una indagació des d'una mirada crítica sobre com els docents, en tant subjectes-autors en les seves pràctiques d'ensenyament, les han resistit, articulat, o inclòs apropiat. Es procura explicitar la riquesa de l'experiència docent actualment desaprofitada, no visible, ignorada, que es produeix en la intimitat de les aules.
Com enfocament específic de recerca educativa es desenvoluparà des d’un enfocament biogràfic narratiu Bolívar (2001) a partir d'entrevistes narratives. La identitat narrativa que defineix als mestres es va formant en la mesura que es construeix i reconstrueix el relat.
Com enfocament específic de recerca educativa es desenvoluparà des d’un enfocament biogràfic narratiu Bolívar (2001) a partir d'entrevistes narratives. La identitat narrativa que defineix als mestres es va formant en la mesura que es construeix i reconstrueix el relat.
Paraules clau
narrativa, subjecte-autor, TIC, Pla CEIBAL
Article Details
Com citar
Elgue, Mara Silvia; and Sallé, María Cristina. “Les TIC en l’ensenyament: Un estudi de casos des de l’enfocament biogràfic-narratiu”. Educar, vol.VOL 50, no. 1, pp. 83-101, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/287069.
Biografies de l'autor/a