Teaching and learning the concept of chemical bonding
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Rachel Mamlok-Naaman
Avi Hofstein
Tami Levy Nahum
El coneixement de l'enllaç químic és essencial per comprendre gairebé qualsevol tema de química. Tanmateix, és
molt difícil d'aprendre i els estudiants tenen una gran quantitat de concepcions alternatives en relació amb aquest
concepte. Amb l'objectiu de millorar la comprensió dels estudiants entorn d'aquest concepte, és essencial revisar el
contingut científic, l'enfocament pedagògic i els mètodes d'avaluació. En aquest article, revisem dos estudis. El primer
es refereix als aspectes que han determinat les concepcions alternatives dels estudiants respecte del tema de l'estructura
i l'enllaç químic, i l'altre es refereix als nous mètodes d'ensenyar el concepte enllaç químic, així com a les activitats d'avaluació.
molt difícil d'aprendre i els estudiants tenen una gran quantitat de concepcions alternatives en relació amb aquest
concepte. Amb l'objectiu de millorar la comprensió dels estudiants entorn d'aquest concepte, és essencial revisar el
contingut científic, l'enfocament pedagògic i els mètodes d'avaluació. En aquest article, revisem dos estudis. El primer
es refereix als aspectes que han determinat les concepcions alternatives dels estudiants respecte del tema de l'estructura
i l'enllaç químic, i l'altre es refereix als nous mètodes d'ensenyar el concepte enllaç químic, així com a les activitats d'avaluació.
Article Details
Com citar
Mamlok-Naaman, Rachel et al. “Teaching and learning the concept of <i>chemical bonding</i>”;. Educació química, no. 21, pp. 13-19, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/319930.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Rachel Mamlok-Naaman, Learning science through a historical approach , Educació química: Núm. 23: (2017)