Learning science through a historical approach
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Rachel Mamlok-Naaman
Diversos estudis han demostrat que un elevat percentatge d'estudiants, sigui a secundària o fins i tot a la
universitat, té visions positivistes sobre la naturalesa i la manera en què es duen a terme les investigacions
científiques. El mòdul «Ciència: una entitat en desenvolupament» pretén desenvolupar una comprensió de la
naturalesa de la ciència utilitzant exemples històrics, relacionats amb l'evolució de l'estructura de la matèria,
i tractant aspectes de la ciència, la tecnologia i la societat.
universitat, té visions positivistes sobre la naturalesa i la manera en què es duen a terme les investigacions
científiques. El mòdul «Ciència: una entitat en desenvolupament» pretén desenvolupar una comprensió de la
naturalesa de la ciència utilitzant exemples històrics, relacionats amb l'evolució de l'estructura de la matèria,
i tractant aspectes de la ciència, la tecnologia i la societat.
Article Details
Com citar
Mamlok-Naaman, Rachel. “Learning science through a historical approach”. Educació química, no. 23, pp. 9-14, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/342882.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Rachel Mamlok-Naaman, Avi Hofstein, Tami Levy Nahum, Teaching and learning the concept of chemical bonding , Educació química: Núm. 21: (2015)