Nr. 4 (2023)
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Enviaments
Über uns
Über die Zeitschrift
Trameses
Comitè científic
Redaktion
Kontakt
Indexació
Bones pràctiques
Registrieren
Einloggen
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Deutsch
Català
Castellano
English
Français (Canada)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Euskara
Aranés
Bable
Gallego
Occita
Русский
Registrieren
Einloggen
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Deutsch
Català
Castellano
English
Français (Canada)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Euskara
Aranés
Bable
Gallego
Occita
Русский
Komplette Ausgabe
PDF (Català)
Índex
SERCLE
Índex
PDF (Català)
Articles de recerca
Daniel Cassany, Marc Urrutia
4-21
Les (noves) vides del vídeo
PDF (Català)
Cristina Rodríguez García
22-37
Anàlisi d'errors en l'ús de l'article en català com a llengua estrangera amb aprenents txecs
PDF (Català)
Andreu Sentí Pons, Carlos Martínez
38-61
L’ensenyament-aprenentatge del pronom feble "ho" amb la Gramàtica de Construccions Cognitiva
PDF (Català)
Alícia Martí-Climent, Aina Reig, Carmen Rodríguez-Gonzalo
62-83
Les comunitats de lectura professional com a eina de formació mitjançant les videoressenyes
PDF (Català)
Experiències didàctiques
Marina Casas
84-87
Sardana, jota, rumba i corranda: l’experiència vivencial de la música folk en les aules de català de l’Havana amb l’Escamot Català
PDF (Català)
Pau Sitjà Márquez
88-93
Paraulogicant: l’ús de la ludificació a l’aula de CLE a través de ruscs digitals de camps lèxics en un context italoparlant
PDF (Català)
Entrevista
Aina Monferrer-Palmer
94-101
Joaquim Dolz-Mestre: l’aprenentatge de llengües des de l’interaccionisme sociodiscursiu
PDF (Català)
Veus de l'alumnat
Michaela Fickerová
102-103
De la ignorància a la graduació... i més enllà
PDF (Català)
James Ramsburg
104-105
El poder de parlar el català com a estranger
PDF (Català)
Biblioteca crítica
Sergi Montémont i Vilar
106-107
Guide pratique pour l’enseignement-apprentissage du catalan langue vivante au collège et au lycée
PDF (Català)
Elga Cremades
108-110
Plurilingual classroom practices and participation
PDF (Català)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
##plugins.themes.healthSciences.register.noAccount##
##plugins.themes.healthSciences.register.registerHere##