Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 36 (2023)
Editorial
Qui necessita les didàctiques específiques? A les portes d’una implosió educativa
Josep M Pons-Altés
5-7
PDF
Converses
Entrevista amb Bruno Robbes
Albert Irigoyen Zaragoza, Carole Gauthié
9-73
PDF
Articles
Com viuen els infants l’acompanyament del psicomotricista?
Núria Franch Batlle, Estrella Masabeu Tierno, Josep Rota Iglesias
77-97
PDF
L’aprenentatge cooperatiu i les pédagogies coopératives: dues concepcions diferents de treballar en grup cooperatiu
Albert Irigoyen, Sylvain Connac
99-125
PDF
Connectant el món: el mètode Puzle en l’aprenentatge cooperatiu de les ciències socials. Un estudi de cas a 3r d’ESO
Guiomar Sánchez Pallarès
127-151
PDF
Estudi dels beneficis psicosocials del Cooppel en adolescents
Nadia Mariana Nieto Sabio
153-178
PDF
L’acompanyament educatiu a les aules hospitalàries
Fabrícia Castro da Silva, Carla Soto Pérez
179-202
PDF
Ressenyes
Arias Ferrer, L., i Egea Vivancos, A. (2022). Didáctica de geografía e historia en educación primaria. Editorial Síntesis
Núria Gil Duran
205-220
PDF
Pons-Altés, J. M. (coord.) (2021). Ciutadania compromesa i educació. Propostes per al foment de la memòria democràtica. Publicacions URV
Emma Dunia Vidal Prades
221-236
PDF