Converses amb Antoni Ballester
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Antoni Ballester Vallori és mestre, llicenciat i doctor en Geografia per la Universitat de les Illes Balears (1980 i 1992), mestre de primària, professor d’institut i professor associat del Departament de Ciències de la Terra de la Universitat de les Illes Balears. El 1998 es doctora en Geografia amb la tesi “La didàctica de la geografia de les Illes Balears: aprenentatge significatiu i recursos didàctics”. La seva tasca en el camp de la recerca s’ha centrat en la pràctica docent. Les seves contribucions han potenciat el marc teòric de Novak, el més influent en l’educació actual. Forma part dels professors que ostenten el lideratge de rellevància mundial en l’àmbit de l’aprenentatge significatiu i els mapes conceptuals. Ha estat professor durant trenta anys i ha participat i col·laborat durant més de deu anys amb les associacions de pares i mares. És professor i coordinador de cursos i seminaris per a professors i conferències per a pares i professors. El seu llibre digital gratuït L’aprenentatge significatiu a la pràctica ha rebut més de 2 milions de visites.
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Antoni Gavaldà, Josep Maria Pons, Luisa Girondo, Carme Olivé, Víctor Grau, Jordi Suñé, Jacint Torrents, Pilar Arumí, Joan Callarisa, El treball cooperatiu de les ciències socials i les matemàtiques. Accions de connexió universitària catalana , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 28 (2015)
- Antoni Gavaldà, El coneixement del medi social a l'educació infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 7 (1994)
- Antoni Gavaldà, Luisa Girondo, Albert Macaya, Josep Maria Pons, Carmen Conde, Competències i interdisciplinarietat , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 23 (2010)
- Agustí Salvat, Antoni Gavaldà, Saturnino Gimeno, M. Carmen Pérez, Isabel Viscarro, Luis Marqués, Albert Macaya, Àngels Ollé, Jaume Aymí, Luisa Girondo, Montserrat Ríos, El mestre competent. Què hauria de posseir i què hauria de transmetre de les diverses àrees curriculars? , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 15 (2002)
- Josep Maria Pons, Albert Macaya, Luisa Girondo, Antoni Gavaldà, Carmen Conde, De les competències als projectes: una proposta des de les àrees curriculars , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 24 (2011)
- Antoni Gavaldà, Converses amb Joaquim Prats , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 22 (2009)
- Antoni Gavaldà, La batalla de l'Ebre. Història, paisatge i patrimoni , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 13 (2000)
- Antoni Gavaldà, Itineraris pel centre històric de Palma , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 9 (1996)
- Antoni Gavaldà, Humanidades para todos en Secundaria , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 10 (1997)
- Antoni Gavaldà, Antoni Santisteban, La necessitat d'un laboratori de Ciències Socials a l'escola i a l'institut , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 15 (2002)