La educación moral en la enseñanza obligatoria
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Es pot ensenyar la virtut? Es poden planificar i dur a terme intencionadament tasques eficaces d’educació moral en l’escolaritat obligatòria? El llibre La educación moral en la enseñanza obligatòria de Josep Mª Puig Rovira s’ha elaborat des del convenciment que, amb els nous plantejaments curriculars, s’ha de contestar afirmativament a aquestes qüestions, i s’ha d’intentar plasmar en projectes concrets i possibles un currículum d’educació moral. En aquest sentit, l’autor presenta una proposta ordenada -i, sobretot, diferent d’allò que s’ha fet fins ara- per a l’escola primària i secundària obligatòria, on s’explicita clarament què, quan i com ensenyar per a l’educació moral de l’alumnat. La proposta ve suficientment avalada per la trajectòria personal de l’autor en la reflexió sobre la formació moral i per la seva pertinença al grup de recerca en educació moral de la Universitat de Barcelona (GREM).
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Enric Valls, L'atribució de sentit a l'aprenentatge i l'ensenyança. Parlem de sentiments, emocions i afectes a l'aula , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 20 (2007)
- Enric Valls, Converses amb Isabel Gomis, Tobar Matilla, Neus Turu i Jesús Hernández , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 12 (1999)
- Enric Valls, Converses amb Cèsar Coll , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 4 (1992)
- Enric Valls, Reconceptualitzar la docència: Qui és el protagonista a l'aula? , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 16 (2003)
- Enric Valls, El professorat davant la reforma educativa i els canvis curriculars , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 2 (1991)
- Enric Valls, Orientar l'ensenyança cap al desenvolupament de competències. Reptes i riscs , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 18 (2005)