El professorat davant la reforma educativa i els canvis curriculars
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Enric Valls
No totes les reformes educatives han comportat, d'entrada, tants canvis com els que es preveuen en l'actual intent. És evident, per una banda, que l'efectivitat de les noves propostes només es pot copsar, en definitiva, en la realitat concreta de les aules i dels centres escolars; però això no obsta perquè, per altra banda, es pugui afirmar que sobre el paper -en els documents de la reforma fins ara apareguts-, el que es planteja és una veritable revisió en profunditat de tot el sistema educatiu.
Paraules clau
Reforma Educativa, Ensenyament de qualitat, Aprenentatge significatiu.
Article Details
Com citar
Valls, Enric. “El professorat davant la reforma educativa i els canvis curriculars”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 2, pp. 31-35, doi:10.17345/comeduc199131-35.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Enric Valls, L'atribució de sentit a l'aprenentatge i l'ensenyança. Parlem de sentiments, emocions i afectes a l'aula , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 20 (2007)
- Enric Valls, Converses amb Isabel Gomis, Tobar Matilla, Neus Turu i Jesús Hernández , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 12 (1999)
- Enric Valls, La educación moral en la enseñanza obligatoria , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 9 (1996)
- Enric Valls, Converses amb Cèsar Coll , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 4 (1992)
- Enric Valls, Reconceptualitzar la docència: Qui és el protagonista a l'aula? , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 16 (2003)
- Enric Valls, Orientar l'ensenyança cap al desenvolupament de competències. Reptes i riscs , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 18 (2005)