El futur del professorat: tècnics, crítics o creatius?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Antoni Gavaldà
Antoni Santisteban
Hi ha diversos nivells d'anàlisi en referència a les concepcions que s'estan posant en joc sobre quin ha de ser el perfil del professorat en el futur. Volem reflexionar sobre aquests aspectes a partir de la nostra experiència en la formació inicial i permanent del professorat, en Didàctica de les Ciències Socials, sobretot des de la introducció de les expectatives de reforma i canvi educatiu al nostre país. Volem fer una anàlisi des de la perspectiva del professorat, és a dir, des de les inquietuds que s'han generat, i volem fer també algunes propostes de futur per a la formació del professorat.
Paraules clau
Formació del Professorat, Perfil docent, Didàctica de les Ciències Socials.
Article Details
Com citar
Gavaldà, Antoni; and Santisteban, Antoni. “El futur del professorat: tècnics, crítics o creatius?”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 6, pp. 26-31, doi:10.17345/comeduc199326-31.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Antoni Santisteban, Una experiència d'ensenyament del temps històric , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 20 (2007)
- Antoni Gavaldà, Josep Maria Pons, Luisa Girondo, Carme Olivé, Víctor Grau, Jordi Suñé, Jacint Torrents, Pilar Arumí, Joan Callarisa, El treball cooperatiu de les ciències socials i les matemàtiques. Accions de connexió universitària catalana , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 28 (2015)
- Antoni Gavaldà, El coneixement del medi social a l'educació infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 7 (1994)
- Antoni Gavaldà, Luisa Girondo, Albert Macaya, Josep Maria Pons, Carmen Conde, Competències i interdisciplinarietat , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 23 (2010)
- Antoni Santisteban, Diccionari d'Història de Catalunya , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)
- Agustí Salvat, Antoni Gavaldà, Saturnino Gimeno, M. Carmen Pérez, Isabel Viscarro, Luis Marqués, Albert Macaya, Àngels Ollé, Jaume Aymí, Luisa Girondo, Montserrat Ríos, El mestre competent. Què hauria de posseir i què hauria de transmetre de les diverses àrees curriculars? , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 15 (2002)
- Josep Maria Pons, Albert Macaya, Luisa Girondo, Antoni Gavaldà, Carmen Conde, De les competències als projectes: una proposta des de les àrees curriculars , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 24 (2011)
- Antoni Gavaldà, Converses amb Joaquim Prats , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 22 (2009)
- Antoni Gavaldà, La batalla de l'Ebre. Història, paisatge i patrimoni , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 13 (2000)
- Antoni Santisteban, El Franquisme. Quaranta anys sense llibertats , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 8 (1995)