Tradició educativa nacionalista a Eslovènia i educació matemàtica

Main Article Content

Joaquim Giménez
Dusan Pagon
Marko Razpet
Ja portem dos anys i mig de relacions entre aquest país amb 22 km de costa mediterrània i la Universitat Rovira i Virgili. És un bon moment per reflexionar sobre alguns trets del sistema educatiu eslovè, la formació del professorat i l’especificitat de l’educació matemàtica en aquesta formació. El Programa Tempus-Phare anomenat Millora de la formació dels ensenyants de secundària en Matemàtica, on s’emmarquen les nostres relacions és un programa d’ajut material de la Unió Europea a països de l’àrea de l’Est d’Europa i de mobilitat de professors i estudiants. Una de les àrees prioritàries per a Eslovènia era precisament la Formació didàctica específica del Professorat de Secundària.
Paraules clau
Sistema Educatiu Eslovè, Didàctica de les Matemàtiques, Educació Secundària.

Article Details

Com citar
Giménez, Joaquim et al. “Tradició educativa nacionalista a Eslovènia i educació matemàtica”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 8, pp. 17-19, doi:10.17345/comeduc199517-19.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >>