Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 39 (2016): Social Networks, Politics and Democracy. Towards Hybrid Political Communication
Index
Sumari
1-6
PDF
Monogràfic
Xarxes socials, política i democràcia. Cap a una comunicació política híbrida
Andreu Casero-Ripollés, Albert Sáez Casas, Elena Yeste Piquer
9-12
PDF
‘To Be or Not To Be a Cyberterrorist’, That Is theQuestion! The Political Communication of al-Qaeda andIslamic State on Social Networks
Célia Belim, Helena Garcia
13-34
PDF
Distorsiones tecnopolíticas: represión y resistencia algorítmica del activismo ciudadano en la era del big data
Emiliano Treré
35-51
PDF
Unmasking Trolls: Political Discussion on Twitter During the Parliamentary Elections in Catalonia
Eulàlia Puig Abril
53-69
PDF
Political leaders in (inter)action. Twitter as a strategic communication tool in electoral campaigns
Laura Alonso-Muñoz, Silvia Marcos-García, Andreu Casero-Ripollés
71-90
PDF
Twitter as a New Engagement Opportunity. Analysis of the Questions and Answers between the Italian Prime Minister and Citizens
Rossella Rega
91-107
PDF
Deliberation and Conversation between Political Elites and Social Media Users during Guadalajara’s Election: a Political Communication Systems Approach
Juan S. Larrosa-Fuentes
109-125
PDF
Social Media Use, Social Capital, and Political Participation among Nigerian University Students
Lambe Kayode Mustapha, Victor Olanrewaju Gbonegun, Maryam Lasisi Mustapha
127-143
PDF
Audience Participation and Political Engagement in Europe: EU Elections and the Cases of Scotland and Catalonia in the Catalan Media (2014)
Anna Tous-Rovirosa, Javier Díaz-Noci
145-161
PDF
Circulación de los mensajes y establecimiento de la agenda en Twitter: el caso de las elecciones autonómicas de 2015 en la Comunidad Valenciana
Guillermo López García, Lorena Cano Orón, Laura Argilés Martínez
163-183
PDF
Fonaments
Medidas, reformas y austeridad: el tratamiento de la crisis económica en los informativos de Televisión Española (abril-junio 2012)
Fátima Gil Gascón
187-204
PDF
Europeísmo y euroescepticismo en los medios digitales españoles. Diferencias de encuadre en la cobertura de las elecciones europeas de 2014
Sebastián Sánchez Castillo, Vicente Fenoll, Àlvar Peris Blanes
205-221
PDF