Political leaders in (inter)action. Twitter as a strategic communication tool in electoral campaigns
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Laura Alonso-Muñoz
Silvia Marcos-García
Andreu Casero-Ripollés
Political leaders in (inter)action. Twitter as a strategic communication tool in electoral campaigns
Article Details
Com citar
Alonso-Muñoz, Laura et al. “Political leaders in (inter)action. Twitter as a strategic communication tool in electoral campaigns”. Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL, no. 39, pp. 71-90, https://raco.cat/index.php/Tripodos/article/view/335035.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Andreu Casero-Ripollés, Albert Sáez Casas, Elena Yeste Piquer, Xarxes socials, política i democràcia. Cap a una comunicació política híbrida , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 39 (2016): Social Networks, Politics and Democracy. Towards Hybrid Political Communication
- , Jaume Suau Martínez, Andreu Casero-Ripollés, Jordi Botey, Mònika Jiménez-Morales, Panoràmica , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 31 (2012): Tendències en documentació dels mitjans de comunicació
- Andreu Casero-Ripollés, Jéssica Izquierdo-Castillo, Hugo Doménech-Fabregat, From Watchdog to Watched Dog: Oversight and Pressures between Journalists and Politicians in the Context of Mediatization , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 34 (2014): La comunicació política avui: entre nous mitjans i velles lògiques
- Andreu Casero-Ripollés, Elena Yeste, La comunicación política hoy: entre nuevos medios y viejas lógicas , Tripodos. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna-URL: Núm. 34 (2014): La comunicació política avui: entre nous mitjans i velles lògiques