Percepcions dels estudiants sobre el valor de les tecnologies de la informació i comunicació en la seva formació com a docents
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Les actituds i creences dels docents al voltant de les tecnologies exerceixen un factor clau per a la implementació de les mateixes en la pràctica educativa. Els programes de formació del professorat en competència TIC, tant en la formació inicial com en la permanent, solen centrar-se en l'adquisició d'una sèrie de coneixements i en el desenvolupament de certes habilitats i destreses entorn de l'ús dels recursos tecnològics, però no solen abordar les percepcions o creences que tenen els docents sobre el seu valor en els processos d'ensenyament-aprenentatge. En aquest article es presenta una recerca, realitzada en el context de la formació inicial de futurs docents de Primària, en la qual s'han generat espais d'autoreflexió sobre el valor i ús dels recursos tecnològics. A través del qüestionari realitzat a final del curs s'ha analitzat quins aspectes són destacats pels estudiants sobre l'ús de les tecnologies en la seva formació i en la seva utilització a l'aula.
Article Details
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).