La publicitat i la formació simbòlica de les identitats i diversitats socioculturals: reflexions des de la comunicació

Main Article Content

Jiani Adriana Bonin
En aquest text reflexionem, des duna mirada situada en el camp de la comunicació, sobre el paper dels mitjans en general, i de la publicitat en particular, en la formació simbòlica de les identitats de les persones i de les seves concepcions sobre les diversitats socioculturals. Per la recerca d’aquest objectiu, treballem com es comprèn la constitució de les identitats i diversitats socioculturals contemporànies i problematitzem com els mitjans, i particularment la publicitat, sinterrelacionen amb aquests processos en un context de mediatització social. Examinem, també, diferents perspectives per entendre la recepció mediàtica, lloc on els referents dels mitjans són significats pels subjectes socials i poden incidir en la constitució simbòlica de les seves identitats i de les diversitats socioculturals.
Paraules clau
Identitats i diversitats socioculturals, recepció mediàtica, publicitat

Article Details

Com citar
Bonin, Jiani Adriana. “La publicitat i la formació simbòlica de les identitats i diversitats socioculturals: reflexions des de la comunicació”. Temps d’Educació, no. 53, pp. 33-44, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/331928.