Aprenentatge de resolució de conflictes de gènere a l’escola: una experiència d’educació moral

Main Article Content

Valéria Arantes
Ulisses Araujo
Aquest article conté els resultats d’una investigació desenvolupada durant un any en una escola pública de la ciutat de São Paulo, en la qual es van estudiar les desigualtats i la violència de gènere per mitjà d’estratègies de resolució de conflictes. Entre els objectius del treball, es pot destacar el desenvolupament de projectes i accions que potencien l’elaboració d’estratègies i la constitució de valors basats en fonaments d’ètica, drets humans i igualtat de drets i deures entre homes i dones en situacions de resolució de conflictes
______________________________________________

Cet article présente les résultats d’une recherche développée durant un an dans une école publique de la ville de São Paulo, dans laquelle on a étudié les inégalités ainsi que la violence de genre au moyen de stratégies de résolution de conflits. Parmi les objectifs du travail, on peut distinguer le développement de projets et d’actions renforçant l’élaboration de stratégies ainsi que la constitution de valeurs basées sur des fondements d’éthique, de droits de l’homme et d’égalité des droits et des devoirs entre hommes et femmes dans des situations de résolution de conflits
Paraules clau
resolució de conflictes, gènere, construcció de valors, democràcia, ciutadania

Article Details

Com citar
Arantes, Valéria; and Araujo, Ulisses. “Aprenentatge de resolució de conflictes de gènere a l’escola: una experiència d’educació moral”. Temps d’Educació, no. 39, pp. 107-24, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/244992.