La retòrica de l'objecte: les parts retòriques com a model per generar significats
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Arantxa Capdevila i Gómez
Els objectes, com a vehicles de valors socials, tenen una finalitat clarament persuasiva. Per aquesta raó, alhora de fer-ne l'anàlisi es pot aplicar un mètode retòric centrat en les operacions retòriques. Aquestes permeten considerar el text persuasiu com una estructura dividida en diferents nivells. En aquest text s'analitzen quins aspectes es troben en cadascuna d'aquestes parts i com influeixen en la persuasió.
Paraules clau
Retòrica, disseny, propaganda
Article Details
Com citar
Capdevila i Gómez, Arantxa. “La retòrica de l’objecte: les parts retòriques com a model per generar significats”. Temes de Disseny, no. 21, pp. 140-7, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/29846.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Arantxa Capdevila i Gómez, El disseny de l'espot de propaganda política: convergència d'estratègies comunicatives , Temes de Disseny: Núm. 14 (1997)