Per a una metodologia generativa de creativitat publicitària

Main Article Content

Xavier Ruiz Collantes
En contraposició als mètodes ja clàssics de creativitat publicitària, basats en l'estimulació de l'inconscient, es proposa la definició de mètodes generatius de creativitat publicitària, mètodes fonamentats, operativament, en models de caràcter generatiu desenvolupats en el sí de les ciències del text i de les ciències cognitives. La proposta s'il.lustra a partir s'un missatge publicitari concret, i sobre aquest missatge s'aplica un mètode d'anàlisi de caràcter semiòtic i es planteja la possibilitat de reconvertir aquest mètode en un altre de generació d'idees per a la configuració de missatges publicitaris. Finalment s'esbossa la proposta d'un heurístic per idear missatges publicitaris.

Article Details

Com citar
Ruiz Collantes, Xavier. “Per a una metodologia generativa de creativitat publicitària”. Temes de Disseny, no. 17, pp. 237-4, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/29637.

Articles més llegits del mateix autor/a