L'aula d'acollida com a espai per a l'aprenentatge lingüístic: La perspectiva del professorat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Laura Espelt
El present article pretén donar a conèixer la tasca de les professores de l'aula d'acollida des del seu punt de vista. L'aula d'acollida és una realitat relativament nova a Catalunya que s'ha implementat amb rapidesa al sistema educatiu. Per aquests motius és interessant saber com el professorat gestiona la comunicació dins d'aquestes aules multiculturals i valorar la seva utilitat per als alumnes. A partir de la realització d'entrevistes amb profunditat a tres professores d'un Institut d'Educació Secundaria (IES) de Lleida s'ha fet una reflexió de la situació de l'aula d'acollida segons les seves experiències. En aquest article s'emfasitza el fet que les professores entrevistades tenen diferents perfils professionals dins de l'educació, per la qual cosa cada una d'elles aporta coneixements específics que poden ser de més o menys ajuda als alumnes al·lòctons.
Article Details
Com citar
Espelt, Laura. “L’aula d’acollida com a espai per a l’aprenentatge lingüístic: La perspectiva del professorat”. Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 19, pp. 73-87, https://raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/121435.
Drets
Drets d'autor
L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 3.0
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista