L'aula d'acollida com a espai per a l'aprenentatge lingüístic: La perspectiva del professorat
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Laura Espelt
El present article pretén donar a conèixer la tasca de les professores de l'aula d'acollida des del seu punt de vista. L'aula d'acollida és una realitat relativament nova a Catalunya que s'ha implementat amb rapidesa al sistema educatiu. Per aquests motius és interessant saber com el professorat gestiona la comunicació dins d'aquestes aules multiculturals i valorar la seva utilitat per als alumnes. A partir de la realització d'entrevistes amb profunditat a tres professores d'un Institut d'Educació Secundaria (IES) de Lleida s'ha fet una reflexió de la situació de l'aula d'acollida segons les seves experiències. En aquest article s'emfasitza el fet que les professores entrevistades tenen diferents perfils professionals dins de l'educació, per la qual cosa cada una d'elles aporta coneixements específics que poden ser de més o menys ajuda als alumnes al·lòctons.
Article Details
How to Cite
Espelt, Laura. “L’aula d’acollida com a espai per a l’aprenentatge lingüístic: La perspectiva del professorat”. Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 19, pp. 73-87, https://raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/121435.
Rights
Copyright
In submitting an article to Sintagma, authors keeps the publishing rights and accept the terms and conditions specified under Creative Commons by 3.0 license.
Articles published in this journal are protected, except otherwise indicated, by a Creative Commons license 3.0 Spain. They may be copied, distributed, publically communicated or included in derived works as long as the credits of the work are acknowledged (authorship, name of journal and publishing institution) in the manner specified by the authors or by the journal.