L'aula d'acollida com a espai per a l'aprenentatge lingüístic: La perspectiva del professorat
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Laura Espelt
El present article pretén donar a conèixer la tasca de les professores de l'aula d'acollida des del seu punt de vista. L'aula d'acollida és una realitat relativament nova a Catalunya que s'ha implementat amb rapidesa al sistema educatiu. Per aquests motius és interessant saber com el professorat gestiona la comunicació dins d'aquestes aules multiculturals i valorar la seva utilitat per als alumnes. A partir de la realització d'entrevistes amb profunditat a tres professores d'un Institut d'Educació Secundaria (IES) de Lleida s'ha fet una reflexió de la situació de l'aula d'acollida segons les seves experiències. En aquest article s'emfasitza el fet que les professores entrevistades tenen diferents perfils professionals dins de l'educació, per la qual cosa cada una d'elles aporta coneixements específics que poden ser de més o menys ajuda als alumnes al·lòctons.
Article Details
Cómo citar
Espelt, Laura. «L’aula d’acollida com a espai per a l’aprenentatge lingüístic: La perspectiva del professorat». Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 19, pp. 73-87, https://raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/121435.
Derechos
Derechos de autor
El autor que publica un artículo en Sintagma mantiene los derechos de publicación de su obra y accepta las condiciones de licencia de explotación de Creative Commons by 3.0
Los textos publicados en esta revista están sujetos –si no se indica lo contrario– a una licencia de Reconocimiento 3.0 España de Creative Commons. Puede copiarlos, distribuirlos, comunicarlos públicamente, hacer obras derivadas y usos comerciales siempre que reconozca los créditos de las obras (autoría, nombre de la revista, institución editora) de la manera especificada por los autores o por la revista.