Ressenya del llibre "Aprender en red. De la interacción a la colaboración"
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Aquest llibre llança una resposta particular a la qüestió de «com podem treure el màxim partit d'internet en el context educatiu», centrada en la promoció del treball per a integrar estratègies didàctiques i activitats d'ensenyament-aprenentatge col·laboratives. Així, el valor pedagògic de la xarxa, l'evolució de l'e-learning, la transició de la interacció a la col·laboració, les diferències entre el treball cooperatiu i el col·laboratiu, a més de l'establiment d'unes pautes d'actuació que defineixin i guiïn el disseny del que és col·laboratiu (analitzant-ne les dimensions i els tipus de tasques) en el context educatiu són les temàtiques fonamentals que s'analitzen des de les pàgines d'aquesta publicació.
Article Details
Ana María Rodera Bermúdez, Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Doctora en Educación y Tecnología (especialidad de E-learning) por la Universitat Oberta de Catalunya. Ejerce como investigadora júnior y diseñadora instruccional en diversos proyectos nacionales e internacionales relacionados con la implementación de las tecnologías de la web social en contextos educativos. En el ámbito empresarial se dedica a la facilitación de acciones formativas encaminadas a mejorar la gestión colaborativa del conocimiento mediante la eficaz utilización de los recursos de la web 2.0.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Ana María Rodera Bermúdez, El projecte Facebook i la postuniversitat. Sistemes operatius socials i entorns oberts d'aprenentatge, d'Alejandro Piscitelli, Iván Adaime i Inés Binder (compiladors) (2010) , RUSC, Universities & Knowledge Society: 2011: Vol. 8, Núm.: 2