Multialfabetització i xarxes socials a la universitat

Main Article Content

Cristóbal Pasadas Ureña

La universitat com a institució ha de respondre a la filosofia subjacent al predomini del món digital i el web social en la societat actual i en la del futur amb plantejaments integrals, ja que totes les seves unitats i els seus serveis són susceptibles de millora gràcies a l'aplicació ben fonamentada de les metodologies 2.0 i posteriors. En concret, les esferes en què es pot esperar un impacte més gran són la del procés d'ensenyament/aprenentatge i la de la producció, validació i difusió de coneixements, per als quals una formació i una actualització al nivell adequat de les alfabetitzacions o competències dels alumnes, els professors i el personal que s'engloben dins del concepte de multialfabetització (sobretot alfabetització en lectoescriptura, en TIC i informacional) és indefugible.

Paraules clau
web social, multialfabetización, alfabetización en lectoescritura, alfabetización en TIC, alfabetización informacional, multimodalidad, diseño, discursos

Article Details

Com citar
Pasadas Ureña, Cristóbal. “Multialfabetització i xarxes socials a la universitat”. RUSC, Universities & Knowledge Society, vol.VOL 7, no. 2, https://raco.cat/index.php/RUSC/article/view/225718.