Aportacions a l'm-learning mitjançant Twitter
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Joan Domingo Peña
Joan Segura Casanovas
Es fa una revisió d'algunes de les activitats que es poden fer amb l'aprenentatge mitjançant telèfons mòbils intel·ligents (smartphones) utilitzant, concretament, la xarxa social Twitter, així com una visió del que és i ha estat Twitter. Posteriorment, es presenten i justifiquen els beneficis de sis aportacions directes dels autors en aquesta línia, després d'haver utilitzat al llarg de quatre cursos acadèmics, fet que suposa vuit edicions d'una assignatura, en ser d'impartició quadrimestral i haver treballat amb més de dos mil estudiants en aquest període. Es donen indicacions i detalls de com dur a terme aquestes activitats, així com la forma de valorar-les. Es conclou amb l'opinió dels estudiants cap a aquest tipus de tasques i les competències que amb elles es faciliten.
Paraules clau
Internet, Xarxes socials, Microblogging, Twitter, M-learning
Article Details
Com citar
Domingo Peña, Joan; and Segura Casanovas, Joan. “Aportacions a l’m-learning mitjançant Twitter”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 8, pp. 109-20, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/305806.
Drets
Drets d'autor
L'autor/a que publica en aquesta revista accepta les condicions següents:
- L'autor/a conserva els drets d’autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l’obra.
- Els textos es difondran amb la llicència de reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons, la qual permet compartir, distribuir, reproduir i la comunicació pública, sempre que se’n reconegui l’autoria i la revista.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Joan Domingo Peña, L’Aprenentatge cooperatiu i les competències , Revista d'Innovació Docent Universitària: Núm. 2 (2010)
- Joan Domingo Peña, Joan Segura Casanovas, Antoni Grau, L’avaluació contínua: una aportació a com corregir alguns efectes negatius , Revista d'Innovació Docent Universitària: Núm. 10 (2018)