Aportacions a l'm-learning mitjançant Twitter

Main Article Content

Joan Domingo Peña
Joan Segura Casanovas
Es fa una revisió d'algunes de les activitats que es poden fer amb l'aprenentatge mitjançant telèfons mòbils intel·ligents (smartphones) utilitzant, concretament, la xarxa social Twitter, així com una visió del que és i ha estat Twitter. Posteriorment, es presenten i justifiquen els beneficis de sis aportacions directes dels autors en aquesta línia, després d'haver utilitzat al llarg de quatre cursos acadèmics, fet que suposa vuit edicions d'una assignatura, en ser d'impartició quadrimestral i haver treballat amb més de dos mil estudiants en aquest període. Es donen indicacions i detalls de com dur a terme aquestes activitats, així com la forma de valorar-les. Es conclou amb l'opinió dels estudiants cap a aquest tipus de tasques i les competències que amb elles es faciliten.
Paraules clau
Internet, Xarxes socials, Microblogging, Twitter, M-learning

Article Details

Com citar
Domingo Peña, Joan; and Segura Casanovas, Joan. “Aportacions a l’m-learning mitjançant Twitter”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 8, pp. 109-20, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/305806.